فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فرانس فرانس فرانس

فرانس فرانس فرانس 

غروب که ازدانشگاه بیرون آمدی کتاب تاریخ بیهقی دردستت بود. 

گفتم: 

(فرانس فرانس فرانس

گفتی: 

(آن راخوانده ای؟

گفتم: 

(آری وباره وبارها

گفتی : 

(فرانس فرانس فرانست برای چیست؟

گفتم: 

(آناتولفرانس!پادشاه بی تخت وتاج ادبیات فرانسه

گفتی: 

(اون چه ارتباطی با بیهقی دارد؟

گفتم: 

(میگوید:(تاریخ داستان وحشت انگیزی وبشر حیوان شروریست)فهمستی؟

گفتی 

(نه

گفتم : 

(برو داستان چگونگی بردارشدن حسنک وزیرراازقلم 

ابوالفضل بیهقی بخوان تا بدانی آناتول فرانس چه گفته

چکارکردی؟خواندی؟فهمیدی؟ 

باورم نمیشود.دلم برایت میسوزد.

نظرات 1 + ارسال نظر
دستهای کیهانی جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://uh.persianblog.ir

حسنک وزیر دردناک ترین تاریخی است که خوانده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد