فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

سیاست

سیاست 

گفتی: 

(نقش سیاست درقوام عشق چیست؟

گفتم: 

(عشق ناب نیازمندچیزی نیست ولی چنین عشقهائی 

دردنیای پرهیاهوی امروزکمیاب اند.امروزه 

راهی نمی ماندجراینکه برای پایداری عشق 

هنرواخلاق وسیاست رابکاربگیری مشروط براینکه 

هدف برقراری عشق باشد. 

ولی اجرای چنین اخلاق وسیاست وهنری ازچنان ظرافتی باید 

 برخوردارباشدکه تاثیری بررنگ آبی حساس عشق نگذارد.)  

دیدی کارساده ای نبود؟ 

دلم برایت میسوزد

نظرات 2 + ارسال نظر
دستهای کیهانی جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ق.ظ http://uh.persianblog.ir

می خوانمت همچنان

فروزان یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ

سیاست نداشتم
عاشق ساده ای بودم
ولی تو عاشق سیاست بودی
در کوچه های عشق سیاست را پیاده می کردی
و من می گفتم از سیاست در مقوله عشق متنفرم
دوست دارم صادق باشم
دوست دارم عشقم آلوده نشود
ولی سیاست کار خود را کرد
هرهنری به کار بردم برابر ذهن سیاستمدارت کم بود
کنار کشیدم تا سیاست بازی کند درخانه های شطرنج عشق
مات شدم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد