فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

به کجای این شب تیره...

به کحای این شب تیره... 

میدانی وقتی تو میمانی وتنها یک لاقبا- 

قبای کهنه ی یک دوستی- هرچه نخ نماترشده باشد 

بیشتردلبسته اش هستی.دل کندن ازآن دشواراست-دشوار- 

اصلا دل کندن ازدلبستن اگردشوارترنباشد 

آسان ترنیست ومگرنه اینکه قبای دوستی زخم بندزخمهای کهنه ونو آدمیست 

کسی دوست نداردزخمهای دردناک کهنه ونوش سربازکند. 

چه میشود؟چه پیش می آیدکه چنان ازدست این قبائی 

که به آن دلبسته ای چنان جان به لبت میرسد 

که میگوئی: 

به کجای این شب تیره 

بیاویزم قبای ژنده ی خودرا؟؟؟ 

میدانی اندوهباراینجاست که جائی 

برای آویختن ورهاشدن ازدستش هم 

دردل چنان شبهای تیره ای 

نیست. 

گیرم رهایش کردی  

دادیش به دست تاریکی وگذشتی 

تازه بدبختی شروع میشود.غیراینکه زخمهایت 

درمجاورهوامیسوزدتاپایان عمر 

سنگینی ونیازتو 

به آن 

روی روحت سنگینی میکندوتواین بارراباید بکشی 

بی آنکه اورا داشته باشی 

درست نمیگویم؟ 

تو قبای دوستی مراازتن کندی ورفتی 

زیربارافسردگی محنت بار نداشتنش 

چه میکنی ؟

دلم برایت میسوزد! 

نظرات 3 + ارسال نظر
دستهای کیهانی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://www.uh.persianblog.ir

می خوانم نوشتارت را همچنان بی صدا

فروزان شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ




زخمهای کهنه ام سرباز کرده اند
به دل نشتر می زنند
قبای کهنه دوستی را
دردست میفشارم
تا تسکین درد هایم باشد
به یاد دارم
که چون برای دوستی
مفید نباشم
مایه دردسر هم نباشم
قبای کهنه دوستی را
بینمان پهن میکنم قسم به همین
دوستی که یگانه
مایه شادی است
من هرزمان به خانه ات میآیم
گویی مث کودکی سوارماشین پدر شده ام
و آهنگهای مختلف گوش میدهم
شاد میشوم
و باز هم مث کودکی زیر لب
شعرمیخوانم
درست میگویی
ولی من قبای تو را جایی نیاویختم
من آن را چون یادگاری با ارزش نگاه داشتم
و اکنون دلت برایم بسوزد

چون خودم هم دلم برای خودم می سوزد

ستاره ی خاموش یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:35 ب.ظ

باور کن
که فراموشم خواهی کرد
باورکن
چون قصه ای تلخ
که یکبار خوانده شد
و چون توقفی کوتاه
در یک قهوه خانه سر راه
حقیقت
این است
و ناگیزیر تلخ
باور کن
باور کن که فراموشم خواهی کرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد