فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

آیا انتخاب سرچشمه ی آزادی است؟

آیا انتخاب سرچشمه ی آزادی است؟ 

آن روز گفتی: 

انتخاب کن !)

گفتم : 

(دشواراست

گفتی : 

(مگر نه اینکه انتخاب سرچشمه ی آزادیست؟

گفتم: 

(آری انتخاب سرچشمه ی آزادیست ولی تا هنگامیکه 

حق انتخاب نداری وقتی حق انتخاب داشتی 

امکان اینکه روزی از انتخابت پشیمان شوی 

بسیاراست

گفتی: 

(چطور؟

گفتم : 

(این از سرشت ناهمگون وشرور حیات است 

اگراز دست راست بروی چپ راازدست داده ای 

واگربه چپ بپیچی راست راازدست داده ای واین غم انگیز ترمیشود 

ازینجهت که آدمی به داشته هایش نمی اندیشدبیشتر 

دل درگروآنچه هائی داردکه یا ندارد 

یاازدست داده است

آن روز نپذیرفتی .حالاچه؟ 

ازتو خبردارم 

ودلم 

ب 

ر 

ا 

ی 

ت 

میسوززززززد

نظرات 3 + ارسال نظر
فروزان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ

انتخابی نبود
تو بودی و خواستنت
فقط تو در پندارم موج میزدی
موج می زدی
در همه زندگیم
همه افقهای زندگیم به تو ختم میشد
جز تو نمی خواستم
و میخواستم تو هم مرا بخواهی
ولی خود را به توتحمیل نمی کردم
که از ترحم و دلسوزی بیزارم
و تورفتی
من ماندم و یک دنیا دلتنگی
یک دنیای تهی
که میخواستم فرار کنم از آن
انتخابی نبود
فرار کردم
هرچه دورتر
کورتر
ولی نه تنها فراموشت نکردم
بلکه دربک دنیای غمبار و اندوهگین غرق شدم
که هیچ کس را یارای نجاتم نبود
و کنون هیچ راهی ندارم جز آنکه پناه ببرم
به دنیایی که جزخیال دروازه ای ندارد

فروزان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ق.ظ

اگر هزار بار دیگر زندگی کنم
تو را بر می گزینم
اگر مرا انتخاب نکنی
باز هم سر گشته می شوم
باز هم در رثایت خود را فنا می کنم
باز هم امیدوار باش
که خود را به تو تحمیل نمی کنم
دوست دارم خودت زندگی کنی
کاری که مردان در حق زنان می کنند
من برایت می کنم
چون من عاشقتر بودم
عاشقتر ماندم
باورت می شد؟؟؟؟

فروزان شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:40 ق.ظ

انتخابت کردم بین همه کسانی
که می توانستم دوستشان بدارم
حسن انتخاب
این امروز است
گذشته نیست
چون اوج می گیرم رهاترمی شوم
رها از همه آنچه مرا دست می بست
به گذشته ای که دوستش میدارم
چون گذشته می آید اوست
چون امروز هویدا می شود
همه توست
آینده را نمی دانم
نمی خواهم که بدانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد