فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

شاهکارها

شاهکارها

یادت هست گفتی:"به زبان ساده،شاهکارچیست؟"

گفتم:

"به هرحال شاهکارمحصول ذوق وکاریک هنرمنداست که به علت ویژگیهای منحصربفردش مقبولیت عام پیدامیکندوتاثیرش ماندگارباقی میماند."

گفتی:"کدام آثاراین خصوصیات رادارند؟"

گفتم:"ونوس اثرمیلو_مجسمه‌ی موسی اثرمیکلانژ_لبخندژکونداثرداوینچی_ایلیاداثرهومر_جمهوریت اثرافلاطون_شاهنامه اثرحکیم ابوالقاسم فردوسی_بسیاری ازآثارشکسپرازجمله هملت_فاوست گوته_کمدی الهی دانته وهزاران اثردیگر حتی وطنی که به علل گوناگون ناشناخته مانده اند"

گفتی:"ازآثاروطنی مثلا؟"

گفتم:"برماووطن ما جفاشده این گونه آثاردروطن ماکم نیستند:هفت پیکرنظامی_غزلیات حافظ_رباعیات خیام _مثنوی مولوی وبوف کورصادق هدایت اینها همه شاهکارهای ناشناخته درجهان هستند"

یادت هست باچه بیچارگیهائی ازین سووآن سوعکسی،نوشته ای درموردشان گیرمی آوردیم ومیدیدیم ومیخواندیم ولذت میبردیم؟میدانی،راستش را بخواهی دلم برای آن روزها وشبها تنگ شده

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://love-story.blogsky.com

سلام
خیلی وبتون جالب بود
ممنون میشم اگه به من هم سر بزنین
در ضمن اگه مایل به تبادل لینک هستین منو با نام LOVE STORY لینک کنین و خبر بدین تا منم لینکتون کنم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد