فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

عکس

عکس

یادت هست عکسی رابه من نشان دادی گفتم:"غیرواقعیست!"

پرسیدی:"همه‌ی عکسهاغیرواقعیند؟"

گفتم:آری"

گفتی:"چطور؟"

گفتم:"واقعیت عکسها درآن است که لحظه ای پس ازگرفته شدن دیگرواقعی نیستند،واقعیت ازآنهاشتابان گذشته وآنهارادرغیرواقعی بودنشان تنهاگذاشته است"

نظربه اینکه ایدئولوژی ومذهب هم خاصیت عکس رادارند تو باپذیرش یک ایدئولوژی به یک عکس تبدیل شده ای،واقعیت تورا جاگذشته وازتو گذشته است دلم برایت میسوزد

نظرات 2 + ارسال نظر
حکایه سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://hekayeh.blogfa.com

در هر عکسی رنجی در جریان است!

بله آدمها عکس نمیگیرند تا چیزی نشان دهند عکس میکیرند تا چیزهائی را پنهان کنند
وهر چیز پنهان کردنی باخودرنجی همراه دارد
بااحترام

نیلوفر پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ http://nilofaranee.blogfa.com

....پس خاطره ها چی؟
اونها هم واقعی نیستن دیگه؟

نیلوی عزیز
یادت باشد که این پست خودکشی را تبلیغ نمی کند
شرح میدهد
دعوتت میکنم به خواندن مطالب دیگر
با احترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد