فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

خودکشی تنها فرصت بی چونوچرا!

خودکشی تنهافرصت بی چون وچرا!

یادت هست گفتی:" همیشه همه‌ی فرصتهاازدست میرود!"

گفتم:"بله همیشه همه‌ی فرصتهاازادست میرودولی فرصتی هست که کمترازفرصتهای دیگرازدست میرود،فرصت ِناب وپایداری که بیشترازهمه‌ی فرصت هاباآدمی است واصیل ترین حق انتاب ماست"

گفتی:"کدام فرصت؟"

کفتم:"خودکشی!"

چشمهایت ازحدقه زده بودبیرون وعضلات ِصورتت جمع شده بود.گفتی:"چطور؟؟؟"

گفتم:"خودکشی مثل ِشکلات مرموزیست که درجیب ِشلوارت داری،هربارکه دست توی جیبت میکنی که چیزی رادرآوری یاحتی ازروی شلوارت آن را لمس میکنی همیشه هوس ِخوردنش هست تادرانتهای دلشوره هاونگرانیهاوترسهاوناامیدیهایت باورت بشودکه هنوزراهی هست وحقی که اگرچه بازهم به مساوات تقسیم نشده ودرقاموس برخی ازآدمیان موانع کشنده تری داردامادرنهایت ازآن ِتوست وهیچ باوروتقیدی نمیتواندآنرا برای همیشه از توبگیرد!"

تو،رَم کردی همچنان که حالارَم میکنی ولی دَرک ِاینها نیازبه فهمی داردکه آن فهم تورامیبردبه جائی ازهستی که نبض ِزندگی میزند.به نبض ِزندگی نزدیک شده ای؟من که دلم برایت میسوزد!

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://bargrezan.blogfa.com

وقتی آدم به آخر خط می رسه صددرصد به خودکشی فکر می کنه ولی به نظر من فرصتهای دیگری هم است تنها فرصت بی چون وچرا خودکشی نیست....
موفق باشی

بانوی مهرآئین
بهار عزیز
سلام
نگاه مثبت تو به زندگی قابل ستایشه ولی من نمیخوام درمورد خودکشی بابانوی عزیزی مثل تو بحث کنم این مطلب یه مطلب دشوار فلسفیه
بمونه برای بعد
باادب واحترام

بهار چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ق.ظ http://paezsard.blogfa.com

سلام ...
ازلطفتون ممنونم...
ولی فکر می کنم شما احساس می کنید من همه چیز را با احساس می سنجم تا منطق ...
ولی گاهی اوقات اگر بخواهی فلسفانه به چیزی نگاه کنی احساس ناامیدی ودلتنگی بیشتری می کنی...
به هر حال ممنون از لطفتون....

سلاک بانو رحیمه ی مهرآئین
برای دیدن دنیا باید از هردو عقل واحساس استفاده کرد بدون یکی دیگری کاری ازژیش نمیبره ریبائی ها بیشتراحساس کردنی هستن نبایدذ اززیبائی آNمخودشو محروم کنه عقل هم خوب وبد وبا سودوزیان میسنجه اونم به جاش خوبه
فلسفی هم به زندگی اندیشیدن اونم جای خودشه داره اندیشیدن حاصیت بشره
جهان چون چشم وخط وخال وابروست
که هرچیزی به جای خویش نیکوست
باادب واحترام

نیلوفر پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ http://nilofaranee.blogfa.com

خیزران عزیز
خود کشی هم!به اسونی در اختیار همه نیست
وقتی به عزیزانت فکر می کنی دلت نمیاد ازارشون بدی با رفتنت...

نیلو ی عزیز
شما ذهنتان را به این مسائل مشغول نگنید
آنگونه که شما به جهان نگاه میکنید من حق را به شما میدهم ولی این مسئله اززاویه ی دیگر هم قابل نگاه کردن است

خارا چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ

اصلآ به خود کشی فکر کردن هم خودش فلسفه ای دارد.
ولی در مر مر سیاه زندگی رگه های سفید هم دیده میشود.
و برای تو که چشم بصیرت قوی داری خودش هم فلسفه ای دیگر است.

نیلوفر چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ق.ظ http://nilofaresahra.blogfa.com

چقدر شجاعت میطلبد رها شدن و در اغوش کشیدن ارامش . نبودن و رفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد