فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

ترس ازاندیشه های تباه چرا؟

ترس ازاندیشه های تباه چرا؟

یادت هست گفتی:"خوشم می آیدکه بیشتربه اندیشه های تابناک بزرگان اهمیت میدهی."

گفتم:"اتفاقا اندیشه های مخرب ایدئواوژی زده به قدری برای من اهمیت داردومرابه وحشت می اندازدومشغول میداردکه برای خنثی سازی آنهابه افکاربزرگان رومی آورم."

گفتی:"افکارایدئولوژی زده چراتورابوحشت می اندارد؟"

گفتم:"اندیشه های ضدبشری طرفداران متعصب زیادی رادورخودجمع میکند.این ویژگی ِاندیشه های اینچنینی است که جهال رابسیج میکندوازآنجاکه همیشه تراکم ووفراوانی نادانان ازدانایان بیشتراست احساس خطربیشتری ازآنها میشود.فاشیزم وتروریزم را اندیشه های مخرب وجهال راه انداختند.امروزهم بیخ گوش ماهستند کسانی که معتقدند باید برای نجات انسان زمین رابه فساد وتباهی کشید."

حالاچه میکنی توهم راه نجات را ادامه ی بدی میدانی؟میگوئی دلم برایت نسوزد؟

نظرات 2 + ارسال نظر
او پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ http://burs.blogsky.com

با یاد خدا باش در همه حال.

:::...:::BIG-BOX:::...::: جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.big-box.sub.ir

سلام
خوبی؟
مطالب سایتت خیلی خوبه و آمارت هم خوبه
چرا از لینک باکس من استفاده نمیکنی؟؟؟
اگه میخوای آمارت بیشتر بشه از باکس من استفاده کن
فقط یکبار امتحان کن وامار بازدید سایت یا وبلاگت رو به صورت واقعی بالاتر ببر.
آمار کاملا واقعی
فقط کافیه کد لینک باکس را از پایین لینک باکس برداری و داخل قالب وبلاگ خودت بزاری
حجم صـــــفــحـــه 576 بایت ( زیر 1 کیلو بایت )که بـــاعــــث سنــگین شــدن وب شما نمیشه
دارای کد برای بلاگفا و میهن بلاگ4 رویابلاگ
توجه توجه شما میتوانید به جای قرار دادن لینک باکس بنر را قرار دهید و از ما لینک دریافت کنید کد بنر داخل باکس میباشد
منتظر ارسال لینک شما هستم
www.big-box.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد