فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

اساس دشواری رفتاربین آدمیان

اساس دشواری رفتاربین آدمیان

یادت هستگفتی:"اینهمه دشواری رفتاربین آدمهاازکجاناشی میشود؟"

ومن گفتم :"میتوانددلایل متفاوتی داشته باشد"

گفتی:"اساسی ترین آنهاکدام است؟"

گفتم:"هرکس اسیر ِدست بسته وگنگ ِبند ِعقاید،باورها،تصورات وخصائص خویش است،درین اسارت کسالت باراست که هرکس آوای دیگری راباگوشهای خودمیشنودوبامعیارهای خاص خویش می سنجدواوراورانه آنگونه که هست،بلکه آن سان که به انگاره اش به تصوردرمی آیدحس میکندوچه بسا که دگرگونه ووارونه درمی یابد"

گفتی:"راه حل مشکل چیست؟"

گفتم:"اگربشودهرکس بایددرتعامل بادیگری پیوسته درجستجوی راه یافتن به دیگری درکارگسستن بندهاوفروریختن دیوارهای بلندزندانی باشدکه درآن اسیراست"

با خودت چه؟بالاخره لحظه ای هم که شده به خودت فرصت دادی که خنکی نسیم هوای پاک فضای بیرون زندان درون خودراروی صورت گرگرفته ازخودهاهی هایت حس کردی؟دلم برایت میسوزد!

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

سلام

سلام

نیلوفر شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ http://www.jaduyesokoot.persianblog.ir

زیبا بود و قابل تامل

کامنت شما هم زیبا وقابل تامل بود ودنی

سکوت دل سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:58 ق.ظ http://mehdiazimi.blogsky.com/

سلام فیروزه جون
خوبی ؟
امیدوارم خوبه خوب باشی
عزیز از وبت دیدن کردم
عالی بود
مطالبت قشنگ و جذاب بودند
من شما رو با اسم فیروزه لینکیدم
شمام منو با اسم سکوت دل بلینک
موفق باشی عزیز
اینورا بیا
منتظرم
یا حق التماس دعا

اینجا برگ فرعی وبلاگ خیزران است شمارا در خیزران لینک کردم
ممنون از لطفت
باادب واحترام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد