فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

بازهم تو!

بازهم تو!

یادت هست بالاخره گفتی:"دردوستی باتوکم آورده بودم بقیه‌ همه طفره رفتن بود!"گفتم من ازتوگله ای ندارم آدمهاهرکدام تاجائی باهم همراهی میکنندسرانجام یایکی پاکندمیکندیادیگری تندوهرکس به راه خودمیرود!"گفتی:"توبه هرراهی بروی نگاه مرابه دنبال خودمیکشی واین رنج آوراست"گفتم:"رنج درزندگی تنهانصیب ِغیرقابل تغییرآدمیست چون تونمیتوانی کسی رابیابی که چشمش به دنبال کسی نباشد"راستش رابخواهی امروزدل اندروای شده ام من هم دلم به دنبال کسیست اینهمه من برای تودل سوزانده ام نوبتی هم باشدنوبت توست که برایم دل بسوزانی اینکاررامیدانی ویاطبق معمول کارت اینست که دلهارابسوزانی؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.batista-mohammad.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم خبرم کن

چشم خدمت میرسم خدمت رسیدنی

بهار سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:51 ب.ظ http://paezsard.blogfa.com

ژانوس عزیز اول از همه باید بگم از این مطلبت لذت بردم واقعاْزیبا بود ...من رو یاد جله یک دوست انداخت که بهم می گفت تو فقط آفریده شدی که دل بسوزانی بی احساس؟
شما که تا حدودی من رو شنداختید به نظرتون حق داره؟

بانوی مهرآئین
بهار عزیز
سلام
خوشحالم که ازین پستخوشت اومده
قضاوت آدما درمورد دیگران خیلی فرق میکنه آدم موجود پیچیده ای است
اگربری خیزران رو بخونی اونجا در پست (النکاح وسنتی)اگربه زن ومرد وازدواج نظر داشتم ولی اونجا اززاویه ای صحبت شده که نحوه ی رودرروئی آدمارو باهم ونتیجه ی حاصل ازاونو نشون میده برو بخونش بد نیست
امادرمورد شما باهمین برخوردهای اندک شمارو آدم بسیارعزیزی میشناسم شریف مودب قدرشناس واقع بین شاید واقع بینی خوب شما سبب شده که اون دوست اون قضاوتو درمورد شما بکنه
به هرحال تو نمره خوبی ازمن میگیری وازآشنائی با تو خوشحالم
باادب احترام ومحبت بیکران

بهار چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:15 ق.ظ http://paezsard.blogfa.com

سلام...
ممنون از لطف بی کرانتون...
شما خودتان خوبید که مخاطبتان را خوب می بینید...
موفق باشید...

سلام بهاربانو
امیدوارم حالت خوب باشه
تا آدمخوب نباشه خوبارو نمیبینه
تا دوست نداشته باشی دوست نمیبرن
ممنون از لطفت
از گپ زدن با تو خسته نمیشم
باادب واحترام ومحبت بیکران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد