فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

دریا -بی خیال از گناهکاری های خود

 

دریا،بی خیال ازگناهکاری های خود

یادت هست ازسفرشمال آمده بودی؟به توگفتم:"چه دیدی؟"گفتی:"خوش گذشت"گفتم:"نگفتم چگونه گذشت که میگوئی خوش گذشت"میگویم:"چه دیدی؟"گفتی:"رفتم ساحل دریاوشناکردم!!!"گفتم:"رابطه دریا وساحل چگونه بود؟"گفتی:"دریاموج میزد وساحل نظاره میکرد"گفتم:"بیچاره دریاازتن ساحل کام میگرفته بی ترس ازنگاه گیج وگول وحسودوحریص تو!"گفتی :"دوباره بایدبروم"رفتی؟افسارگسیختگی دریارادرکامجوئی ازساحل وکرامت وبخشایش ساحل را دیدی؟"دلم برایت میسوزد

نظرات 1 + ارسال نظر
امید پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ


سلام دوست عزیز
اگربدنبال راهی مطمئن و ،ساده و بدون هزینه برای کسب درآمد هستید؟.
سیستم تبلیغاتی 2horse mail مرکزی ایده ال برای شما خواهد بود.!!!!
*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
*** 3000 تومان جایزه عضویت
*** کسب 50 تا 100 تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب 20 تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب 1000 تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد