فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

با من بمان

با من بمان

شاید

شاید

دَردَم اندکی

فقط اندکی

تسکین یابد

 

    *

با من بمان

شاید

شاید

تبَم اندکی

فقط اندکی

فرو کش کند

 

   *

با من بمان

شاید

شاید

هَراسم اندکی

فقط اندکی

تخفیف یابد

 

   *

با من بمان

شاید

شاید

اندکی

فقط اندکی

سنگ ِصبورم باشی

 

   *

با من بمان

شاید

شاید

اندکی

فقط اندکی

آسوده تر بمیرم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا خطر سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.bazareroz.com







سلام به مدیر خشکل وبلاگ



و بازدید کننده های خشکل تراین وبلاگ ماه

البته اگه خشکل باشن

بابا یه سر به سایت من بزنید


پــو سیــــــدم

همه چیزتوش هست

حتما یه سر به <<<< WwW.BazareRoz.Com <<<


بزن از دانلود گرفته تا ..... فروش زمین در کره ماه

*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*###### ##
_##################_______*###########
__##################_____*#############
___#################*__################
____##################################
______########## منو لینک کن باشـــــــــــــه ######
_______#############################
________###########################
__________###### مرســــــــــــــی ##########
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*########
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#

راستی هر کی مایله تبادل لینک با سارا خطر کنه لینک منو

با عنوان یه سرحتما اینجا بزن

بزاره بعد

بیاد در قسمت تماس با ما به من بگه

فدااااااااا

____xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxx ســــارا xxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

آیدی من

ShahlaOk

اگه خواستید ادد کنید
(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨منتظرتم ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*´¨)


مونارک سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ http://moonark.blogsky.com

ایشونو نمی دونم ولی اگه یکی به من اینقدر شاید و اندکی بگه من ترجیح می دم برم!
زیبا بود...
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد