فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

فیــــــــروزه

فیروزه را چو می نگری چشم را جلاست

آغاز سخن

آغاز سخن - وبلاگ فیروزه

...دردنیاهیچ چیز از روح یک جوان شانزده ساله شاعرانه تر و لطیفتر نیست. بامداد زندگی چون صبح بهار است.

هنوز گردش طبیعت نتوانسته است صفا و آرامش آسمانی آن را برهم زند واززیبائی دلفریبش بکاهد...

(برگرفته ازگل حسرت ازهمین قلم)

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن م ب یکشنبه 1 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:46 ب.ظ http://filmamoon.blogsky.com/

به یاد مالنا افتادم.
به یاد بهشت.
راستی من فکر می کنم بد نیست آدم سری هم به بهشت بزند. نه؟

شمارا چه نیازبه بهشت که خود بهشتیدولی بزرگ دگراندیشی گفته بودبهشت واقعی آنهائی است که ازدست داده ایم

سحر دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:21 ب.ظ

با سلام و خسته نباشیدی و یژه.

اگه از من بپرسید میگم روح یک جوان شانزده ساله واقعا هم شاعرانه و لطیفه ولی همونطور که گردش طبیعت و چرخش روزگار که با اومدن فصلی پس از دیگری تجربش میکنیم نتونسته از زیبایی و تازگی هر کدوم از فصلها چیزی کم کنه؛شاید اینهم ممکن باشه که گذر سالها و تجربه ی روزهای جدید نتونه چیزی از پاکی و لطافت یک روح شانزده ساله کم کنه.
در اینصورت خورشید افکار و احساسات هیچوقت غروب نمیکنه و یک روح شصت ساله هم میتونه مثل صبح بهار فرح بخش و شاعرانه باشه.

با تشکر فراوان از مهربانیهای بی دریغ شما

سحر سحرها
باعلیک وپایدارباشید ویژه تر
کاملا درسته ولی این امکان در صورتی میتونه وجودداشته باشه که کسی روح شانزده سالگی رو در کولباری با خودش به تک تک سالهای بعد ازشانزده سالگی کشونده باشه وقصد نداشته باشه آن متاع گرانبها را در کاروانسرائی درراه پرپیچ وخم زندگی جا بگذاره چنین کسو نی هیچگاه برای دفع ضرریاجلب منفعتی هراندازه بزرگ دست به کشتن کودک درونشون نزدن اینها به حق سرفرازان ورستگارانندمیگن همه ی رودها همه ی کوه ها همه ی دریا هاجنگل ها آسمان با همه ی کهکشانها ش جن وانس وپری به شوق لطافت روح آنهاست که بارسنگین بودن رو تحمل میکنن وگرنه درجهان سنگ روی سنگ بندنمیشدبه لینک بعدازبیست وسه خیزران برو نمونه ای از اینهارواونجا میبینی براش کامنت بذارخوشحال میشه
با احترام ومحبت فراوان

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد